50 Tinten Grijs Pdf
7 Mevrouw Steele? vraagt de laatste blondine. Ja, zeg ik schor en ik schraap m n keel. Ja. Zo, dat klonk al wat overtuigender. Meneer Grey komt zo bij u. Zal ik uw jasje aannemen? Ja, graag. Ik worstel me uit m n jasje. Heeft iemand u al wat te drinken aangeboden? Eh, nee. Oeps, komt Blondine Nummer Eén nu in de problemen? Blondine Nummer Twee fronst en gebaart naar de jongedame achter de balie. Wilt u thee, koffie, water? vraagt ze en ze kijkt mij weer aan. Een glaasje water, dank u, prevel ik. Olivia, haal jij even een glas water voor mevrouw Steele. Zegt ze streng, waarna Olivia opspringt en naar de andere kant van de lobby snelt. Mijn excuses, mevrouw Steele, Olivia is onze nieuwe stagiaire. Gaat u zitten, meneer Grey is over een paar minuten klaar. Olivia komt terug met een glas ijskoud water. Alstublieft, mevrouw Steele. Dank u. Blondine Nummer Twee loopt vastberaden naar de grote balie. Haar hakken klikken luid op de zandstenen vloer. Ze gaat zitten en beide blondines gaan verder met hun werk. Misschien staat meneer Grey erop dat al z n medewerkers blond zijn. Ik vraag me doelloos af of dat wel legaal is, wanneer de deur van het kantoor opengaat en een lange, goedgeklede, aantrekkelijke donkere man met korte dreadlocks naar buiten komt zetten. Ik heb echt de verkeerde kleding aan. Hij draait zich nog even om en roept door de deur: Golf! Deze week nog, Grey. Ik hoor het antwoord niet. Hij draait zich om, ziet me en glimlacht, waardoor ik de rimpels in de hoeken van zijn donkere ogen zie. Olivia is overeind gesprongen en heeft de liftknop ingedrukt. Dat uit haar stoel springen lijkt haar goed af te gaan. Ze is nerveuzer dan ik! Goedemiddag, dames, zegt de man terwijl hij de lift in stapt. Meneer Grey kan u nu ontvangen, mevrouw Steele. Loopt u maar door, zegt Blondine Nummer Twee. Ik sta een beetje onhandig op en probeer m n zenuwen te onderdrukken. Ik pak m n spullen bij elkaar, laat mijn glas water achter en loop naar de kantoordeur die deels openstaat. U hoeft niet te kloppen, loop maar gewoon naar binnen, glimlacht ze vriendelijk. Ik duw de deur verder open en struikel over mijn eigen voeten, waardoor ik letterlijk het kantoor kom binnenvallen. Shit, shit, shit! Ik en m n twee linkervoeten! Ik sta op handen en knieën in de deuropening van meneer Greys kantoor en voel hoe zachte handen me overeind helpen. Ik geneer me dood waarom ben ik zo onhandig? Lieve help, wat is-ie jong! Mevrouw Kavanagh. Als ik eindelijk weer rechtop sta, steekt hij zijn hand met mooie lange vingers naar me uit. Ik ben Christian Grey. Gaat het wel? Wil je misschien zitten? Hij is echt jong en knap, heel knap. Hij is lang, draagt een mooi grijs pak, een wit hemd en een zwarte das. Hij heeft warrig, donker, koperkleurig haar en zijn intense, grijze ogen kijken me schrander aan. Ik ben echt even sprakeloos. Eh. Het zit eigenlijk zo... sputter ik. Als hij ouder dan dertig is, eet ik m n schoen op. Beduusd plaats ik mijn hand in de zijne. Op het moment dat onze vingers elkaar aanraken, voel ik een vreemde tinteling door me heen gaan. Ik trek m n hand haastig terug; wat gênant! Zal wel statische energie zijn. Ik knipper met m n ogen, snel, net als m n hartslag op dit moment. Mevrouw Kavanagh is verhinderd, dus heeft ze mij gestuurd. Ik hoop dat het geen probleem is, meneer
50 Tinten Grijs Pdf
Vijftig tinten donkerder Dl. 2 1-552:Opmaak 1 21-09-2012 10:14 Pagina 1 Vijftig tinten donkerder Vijftig tinten donkerder Dl. 2 1-552:Opmaak 1 21-09-2012 10:14 Pagina 2 Vijftig tinten donkerder Dl. 2 1-552:Opmaak
Vijftig tinten vrij Auteur : E L James Vijftig tinten vrij PDF ePub Mobi. Gratis Boeken Downloaden : Vijftig tinten vrij (PDF, ePub, Mobi) Auteur E L James. Boeken Vijftig tinten vrij (PDF, ePub, Mobi)
Boeiend en erotisch koken met kip. Miss Chicken, een jonge scharrelkip, speelt de hoofdrol in deze grappige, soms zinderende en altijd spitsvondige parodie op de wereldberoemde Vijftig tinten grijs van E.L. James. Net als Anastasia Steele is ze overgeleverd aan de willekeur van een dominante man, in dit geval een welstellende, sexy en vooral erg hongerige chef-kok. Met keukentouw en koksmes gaat hij aan de slag en maakt Miss Chicken op vijftig verschillende manieren klaar. 350c69d7ab